WAU Pulse™

- MEST OPTIMALE LØSNING I MARKEDET TIL AT DOKUMENTERE JERES EVNER TIL AT GIVE WAU-OPLEVELSER

At have loyalitet i form af både loyale kunder og loyale medarbejder som en topprioritet, bør være den mest naturlige ting for alle virksomheder, detailkæder, organisationer, webshops etc.

At følge loyaliteten bør sidestilles med det at følge omsætningstal og indtjening.

Er forholdet til kunder og medarbejdere og det faktum, at de er loyale, og dermed anbefaler jer til andre ikke DET vigtigste, ja så er der kun fantom-tilbud og lavere og lavere priser tilbage til at generere omsætning. Og det er jo nok ikke er det mest gavnlige for indtjeningen på sigt.

Derfor er der flere og flere topledere, der retter deres fokus mod, at gøre sig fortjent til kunders såvel som medarbejdernes loyalitet.

 

WAU Pulse og Net Promoter System som intern kultur og vinkel er ubetinget førende på det område.

Du kan læse mere om Net Promoter System og vigtigheden af at give WAU-oplevelser her (link).

SKYD IKKE GRÅSPURVE MED KANONER

For at kunne støtte jer optimalt i jeres arbejde med at generere loyale kunder og loyale medarbejdere, står vi naturligvis også til rådighed, når det drejer sig om valg af rette løsning i forbindelse med dataindsamling - når der skal stilles ”det ultimative spørgsmål”.

Hvad enten I vælger at spørge via mail, direkte på en tablet, via QR koder eller SMS, ja i det hele taget, så er WAU Pulse det bedste valg.

Det samme gør sig gældende, når der skal arbejdes med og handles på besvarelserne. Her skal det overvejes, hvem der skal have adgang til resultaterne, hvor (f.eks. via mobile enheder) og hvordan.

WAU Pulse kan oprettes i flere versioner, så uanset behov og ønsker, så er I sikret den mest optimale løsning, der kan tilpasses 100% til jer og jeres verden..

FÅ OVERBLIK

Nedenfor kan du få et nemt og hurtig overblik over priser og de mest gængse funktioner i WAU Pulse. Kontakt os endelig for en yderligere snak, hvis der er den mindste tvivl.

WAU Pulse versioner

Vidste du at ..
NPS ikke kun er en måde at måle på, men en måde at drive forretning på, ved at behandle kunderne ordentligt, så vi fortjener deres loyalitet

Net Promoter®, Net Promoter System® og Net Promoter Score® er registrerede varemærker af Satmetrix, Bains & Company & F. Reichheld